Jump to content

I present to you my Spiricom.


Recommended Posts

My name is Samuel Andriotte, I am an Electronics/Electricals technician and an Energy Engineering student, for many years I have been developing different methods of communicating with the dead and in 2023 I developed my version of SPIRICOM, inspired and guided by George W. Meek from another dimension . Now I'm moving on to other versions with more definition in their voices. I'm looking for partners to improve my devices.

 

I dedicate my findings to my beloved Brother Daniel who died on 12/01/2022, I love you my dear brother!

 

Edited by Samuel Andriotte
Link to comment
Share on other sites

1 hora atrás, Michael Brandel disse:

Bem-vindo. Bons resultados. Due usa um dispositivo ou é digital?

 A mensagem no processo de desaceleração ou interferência (Depende do nível dimensional contatado) ela se fragmenta em vários pedaços, ocupando uma banda larga de frequências...Cada frequência corresponde a uma parcela da mensagem... Como uma trilha de fragmentos através do éter....

Edited by Samuel Andriotte
sistema está trocando as palavras...
Link to comment
Share on other sites

  • iDigitalMedium Research Team
Am 8.7.2023 um 23:18 schrieb Samuel Andriotte:

 A mensagem no processo de desaceleração ou interferência (Depende do nível dimensional contatado) ela se fragmenta em vários pedaços, ocupando uma banda larga de frequências...Cada frequência corresponde a uma parcela da mensagem... Como uma trilha de fragmentos através do éter....

Sim, posso confirmar isso. Mas não importa quais as ferramentas que nós humanos usamos, o mundo espiritual comunica telepaticamente.  

Saudações da Alemanha

Link to comment
Share on other sites

Olá amigo, sim como eles não possuem mais os orgãos materiais utilizam do pensamento, mas há algo muito interessante: O espirito mantém a mesma forma humana quando parte para outra dimensão...Os sinais gerados por nós são utilizados pelos espiritos para modulação, quando nossos sinais são percebidos pelo além eles entram entre os sinais e com suas bocas espirituais modulam esses sinais com os mesmos movimentos que faziam quando em corpo carnal....Experimente você na frente de um ventilador que sopra o vento em seu rosto e apenas movimente sua boca,  você irá modular o vento , porém como aquele sopro possui apenas uma frequencia o som não é entendido....Os espiritos modulam os sinais som suas bocas que possuem o mesmo formato anterior....

Link to comment
Share on other sites

  • iDigitalMedium Research Team

Thank you for the information. I work with Spirits from the "Luminous flux group". Also known as the 80's "time stream group" modeled on Maggy & Jules Harsch-Fischbach from Luxembourg. Experiments also with direct voices.  Live streaming since 2019, which you can also listen to here on the website as "Raudive Diode". Small tip. Add crystals in your research, and irradiate them with red light and UV light, this amplifies the manifestations, due to the disturbances of the electrosmok. We have been researching with scalar waves and morphogenetic fields since 2018. Stay tuned. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Olá Daniel, parabéns pelos resultados! Também brasileiro por aqui e meu primeiro post no fórum. Você poderia dar mais detalhes sobre o funcionamento da sua versão moderna do Spiricom? A idéia de construir uma versão moderna já passou pela minha cabeça mas nunca dediquei tempo para isso. Abs,

Hi Daniel, congrats on your results. I'm also from Brazil and posting my first comment on the forum. Can you share more details about your device? I had in mind this idea to create an updated Spiricon, but never did it... BR

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Augusto said:

Olá Daniel, parabéns pelos resultados! Também brasileiro por aqui e meu primeiro post no fórum. Você poderia dar mais detalhes sobre o funcionamento da sua versão moderna do Spiricom? A idéia de construir uma versão moderna já passou pela minha cabeça mas nunca dediquei tempo para isso. Abs,

Hi Daniel, congrats on your results. I'm also from Brazil and posting my first comment on the forum. Can you share more details about your device? I had in mind this idea to create an updated Spiricon, but never did it... BR

Olá, segui o mesmo modelo do Spiricom, porém uma portadora diferente e bem mais compacto.Abraço 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Administrators

Hi Samuel, thank you for sharing with us. It seems you have been working with spirit for a long time.

In this post you indicated: "I'm looking for partners to improve my devices."

However, you do not provide any details on your devices at all. May I ask how you hope to have partners help improve your devices without any information?

Or are you referring to partners in spirit? 🙂

Thanks!

Keith

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Olá Samuel, entendo seus motivos para manter as informações confidenciais e já estive na mesma situação. Por razões de segurança, remova o seu número de telefone (este é um fórum público). Eu não gostaria de ver você recebendo muito spam como eu! Que tal eu te enviar uma mensagem privada. Obrigado, Keith

Hello Samuel, I understand your reasons for keeping the information confidential and I have been in the same situation. For safety reasons please remove your phone number (this is a public forum). I would not want to see you receive a lot of spam like I do! How about I send you a private message. Thank you, Keith

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.